Sidor

torsdag 5 mars 2015

Kan väl konstatera att städning och skräprensning är det värsta som finns. Typ.

Suuuuckk det är så fiint väder där ute och jag har tvingat mig själv att vara inne reda upp i rummet. Jag har ju fått ärva min systers säng då hon fick en ny och då måste jag reda upp en massa andra röror också. Jag har såå mycket skräp och saker så det tar väldigt länge och väldigt dammigt är det också. Usch. Dessutom så hittar jag en massa saker som jag måste rota igenom. Men nu börjar jag se ett ljus i tunneln av skräp iallafall. Skönt.
Jag kom fram till det kommer att kännas underbart då jag flyttar hemifrån och slipper alla saker jag samlat på mig... 
Nåja, nu sen ska jag ut och borsta min Sniffponny, sen till Pauens.

Igår var jag till Black Sheep, alltså Netti med Linn. Första gången jag var där då det inte är helg. Så är livet som Essebo. (Plus att vi var en runda till Fäboda.)
Jag tror att man kan se att det inte ser städat ut på bilden. Fast jag försörsökte redigera bort skräpet. Haha.
Jag försökte se lite grunge-aktig och 90-tal ut. Det försöker jag ganska ofta. 

             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar