Sidor

tisdag 24 mars 2015

I'm a unicorn!

Jahapp. Jag har fortfarande inte någonting intressant att säga. Det snöar och blåser och snöar där ute, jag planerar att fara ut och longera min Hårboll, tänker att det är skit att det kanske hinner bli mörkt. 

Hah, och det är nog inte meningen att bilden till vänster ska finnas. Råkade helt ta den i misstag och jag vet inte vad jag höll på med heller så. Det är inte ett misslyckat "fuck you!".... Haha.

Sedan så måste jag väl säga att det är inte ofta man har på sig en Musse Pigg-tröja. Ganska awesome är den faktiskt. 


Sådär för att jag nu råkar ha öron som ett troll eller något.



Katten kom också hit. Jag försökte ta en kattselfie. Den här bilden lyckades jag ta före hon inte ville vara med längre och hoppade iväg...


Jag kan väl till sist konstatra att idag är jag tråkig. Det kan man vara ibland. Fast det är ganska tråkigt att vara tråkig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar