Sidor

onsdag 18 mars 2015

I'm sorry but I am just not sorry

Egentligen så har jag ingen lust att skriva någonting alls och det är sent och eländigt. Och så vidare.
Men jag ska väl ändå göra det. Fast jag har typ ingen inspiration. Egentligen.
Iallafall, min syster råkar vara ledig från skolan den här veckan. Så vi var till stan idag. Meddetsamma så inledde vi läderjacka-och-solglasögon säsongen. Hehe. Jag hittade ett par runda solglasögon vid Lindex faktiskt som jag provade. Becka tyckte att jag såg ut som Magnus Uggla. Guess what? Jag köpte dem.... Hehe. Men de är inte med på någon bild här. Det är bara mina lagom ocoola solglasögon som jag råkade köpa i förra somras då mitt lite coolare par gick sönder.


Men sedan började allt kännas skit någongång mot kvällen men det blev bättre efter att ha varit och gå med Hårbollen (och mamma). Sedan har jag ritat och lyssnat på musik i flera timmar. Så nu är det okej igen. Hah, nu då jag (äntligen) har gjort Spotify så kan jag lyssna på musik hur länge som helst. 


Sedan har jag tagit mycket selfies. Riktigt shameless! (Kan bero på att jag trivs med min hårfärg. Fast blä vad brunt det svarta börjar bli.) 
Men visst, som rubriken säger, "I'm sorry but I am just not sorry". Haha, faktiskt är det från en låt. Med Ke$ha. Haha. Jag tycker faktiskt att hon är ganska bra. (Kanske lite oväntat av mig. Idk. Med mig kan man aldrig veta.)
Och, man ska inte ursäkta sig så mycket. Jag har ju varit lite sådär "sori för att jag finns". Sedan kom jag fram till att jag visst får finnas hur mycket jag vill. Eftersom jag nu råkar finnas och andas och allt det där.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar