Sidor

måndag 23 mars 2015

Här har det varit tyst och tomt...

Och där hade man minsan en episk bloggpaus sådär mittiallt bara! Av ingen särskild orsak egentligen. Egentligen så vill jag satsa på bloggen ganska mycket just nu. Men istället har jag av någon orsak inte bloggat alls. 
Jag har inte någonting kul att komma med nu heller. Bara 2 bilder från i lördags, jag tycker att jag ser lagom fånig ut på båda, speciellt den till höger. Haha. Det var en jäävla nice kväll. Sedan måste jag orka upp nästa morgon och sköta djuren. Det gick bättre än förväntat men resten av dagen var jag trött. Idag har jag också varit trött hela dagen. Det borde vara förbjudet att vara såhär trött. Jag tycker liksom om att vara aktiv. Då jag inte har någonting att göra alls så blir jag bara deppad. Dessutom så uppskattar man att inte göra någonting alls om man har haft mycket.
Dessutom så har vädret varit hemskt och snöigt. Det blev lite vinter pånytt nu. Äckligt. Ponnyerna är våta och hemska och man har inte riktigt någon lust att hitta på något med dem då vädret är såhär. Nåja. Nu ska jag försöka med åtminstone 1 inlägg om dagen och så får vi se vad det blir till. 
Ni får gärna kommentera om det är något skilt ni tycker jag borde skriva om, det skulle vara kul och en motivation till att fortsätta. Annars får jag väl hoppas att mina djur och mitt liv är tillräckligt intressanta för er att läsa om då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar