Sidor

onsdag 25 mars 2015

F*ck this shit...

Varför känns det sådär som att "fuck this shit!" idag igen fast jag har ingen anledning i världen att känna så egentligen. Jag har inte lust med någonting alls. Bläh. 
Jag borde fara och rida Zam och det känns inte som att jag skulle orka det heller. (Kanske det beror lite på att jag misstänker att Zam inte heller skulle orka, solen skiner...så förmodligen står han och solar sig och vill inte bli störd. Solen är som sagt helig för honom. Haha.)

Ja som sagt, jag känner mig lite sådär tom på ideér och har inte något som jag tror att är intressant eller roligt att säga idag heller. 
Och, jag vet att det har blivit lite mycket inlägg med We Heart It-bilder och inte så mycket mer än det på senaste tiden. Men idag kommer det ett. Sen kommer det kanske några till inom den närmsta framtiden men sedan blir det nog lite mindre inlägg av det slaget.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar