Sidor

fredag 27 mars 2015

55 saker (en lista av något slag bara)


10 saker jag tycker om;
Mina djur. Enhörningar. Piercingar. Läderjackor. Zombies. Smink. Att sova. Bra musik. Bra ridturer. Bra utekvällar.
 
9 saker jag tycker mindre om;
Oärliga, opålitliga människor. Då andra tror att de vet vad vad som är bäst för mig utan att fråga vad jag tycker och vill. Kallt och vått väder. Kött. Att stiga tidigt upp på morgonen. Negtivitet. Skönhetsideal. Elakhet. Folk som har väldigt starka åsikter om hur saker och tung borde vara, att det som de tycker och tror är det ända rätta. (Vi kan konstatera att människor suger. Haha)

8 saker jag vill göra i framtiden;
Flytta hemifrån och ha en egen lägenhet. Börja studera och leva studieliv. Resa och se världen. Ha shettisarna i skick. Bli en enhörning. Se In Flames live. Vara lycklig. Hitta Nemo. 


7 favoritmaträtter/drycker;
Pizza, räkor, mysli från Lidl med jävla mycket nötter i, Korvgörans franska, asiatisk mat, Isbjörn (det är en drink). Kaffe. (Svart eller Cappuchino.)


6 saker jag är rädd för;
Att bli mördad. Slenderman eller något liknande som gömmer sig bakom min dörr och i farstun en del mörka nätter. Blod och nålstick. Olycklig kärlek. Att misslyckas totalt med mina framtidsplaner. Att vakna upp en dag och inse att man levt i en lögn.
 
5 saker jag ser fram emot;
 Sommaren. Nästa säsong av Game Of Thrones som börjar snart. Att flytta hemifrån och känna mig självständig. Den dagen då jag har påklart hur saker kommer att bli i mitt liv (haha). Och nästa gång jag träffar vissa...
 
4 ord som beskriver mig;
Kreativ, tänkande, lite sådär "weird" och envis.  

3 bra låtar;




(Heh inte en endaste låt är metal och det känns konstigt. Jag har inte slutat lyssna på metal. Det är bara det att de 2 sista låtarna har jag lyssnat på på repeat typ och jag lever i min egen lilla enhörningsvärld för tillfället och sådär.) 

2 bra serier;
The Walking Dead och American Horror Story.

1 bra köp; 

Jag har inte köpt så mycket speciellt att tala om. Men de här skorna var ett bra köp tycker jag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar