Sidor

måndag 23 februari 2015

...söndag

Nu blir det nog inte någon lång utläggning om någonting ikväll, eller natt.
Jag vet inte riktigt vad jag har att komma med. Först tänkte jag att jag inte ska skriva någonting för det skulle bara bli någonting deprimerat men sen tänkte jag att jag har nog självkontroll att låta bli. Sedan tyckte Pauen att jag skulle skriva någonting i bloggen idag och nu så gör jag väl det.

En sak som var en av de första saker jag funderade på idag var att jag är trött på min hårfärg. (Den ljusa sidan alltså.) Den färgen är lite som havet en mulen och tråkig dag, dessutom så är det med lite fult gult och utväxt. Blä. Nu har jag lust att ha någon mer rödaktig och våldsamt sprakande färg. Tur för mig att jag har en oanvänd burk med rosalilaaktig färg. Jag måste bara bleka utväxten först och så.
På tal om att färga hår så färgade jag mammas hår i någon brun färg. Jag har inte sett slutresultatet än men det verkade vara en helt nice sort och färg.
Idag har jag inte gjort så mycket annat värt att tala om förutom det, och att Pauen och Anton var hit fram och tillbaka på kaffe och mamma och pappa och de och jag funderade/spekulerade/diskuterade min framtid och vad jag borde göra. Jag kände mig som ett utsatt objekt. Hahahah. 

Lite bilder från i fredags. Glitter och konstigheter. Vet inte varför jag lägger upp de här underliga bilderna men ni ser kanske att min hårfärg har typ samma färg som mina ögon vilket är weird.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar