Sidor

torsdag 19 februari 2015

Piercingar är nice...

För några veckor sedan lyckades jag få i bollen i min piercingring. Det var ett fint ögonblick. Haha. Så den fick vara där då ända fram till igår då jag mittiallt kom på att jag vill inte ha någon ring mera och bytte ut den till en 1.2 labretstav och den hade jag i tills idag och tog ur den då jag var i duschen. Sedan var det smått helvetiskt förstås att få dit en 1.6 stav. Men det gick. Så där for your information. 

På tal om piercingar så har jag och Pauen beställt efter från Crazy Factory för typ en vecka sedan så snart har jag ännu mer vackert skrot att sätta i läppen (och ett enhörningshalsband!).
Då började jag såklart tycka att det fanns så många fina smycken så det är synd att jag bara har ett hål att sätta dem i. Nåja. Och det är just det, jag vill inte ha fler i läppen just. Egentligen vill jag inte ha fler i ansiktet någonstans. Åtminstone inte väldigt synliga eller på något bökigt ställe. Tror jag.
Iallafall, lite We Heart It-bilder och funderingar om piercingar...

Den till vänster är ganska speciell skulle jag tro för det går genom läppen som en Vertical Labret men den är på sidorna som Snakebites typ. Ganska nice. (Fint och blått tycker jag.) Fast jag tror man måste ha ganska tjock läpp för att göra en sådan. Tjockare än jag iallafall.
Till höger: ser ju också bara för fin och farligt ut. Vertical Labret (den i mitten) är s n y g g t. Tycker jag. 

Vänster: okej, det var ganska extremt... Undras om alla är äkta. Undras hur man skulle kunna leva med så många ringar i läppen liksom...
Mitten: omg, först och främst så har hon fint hår! 
Höger: kolla på Bridgepiercingen. (Den mellan ögonen.) Den är ganska speciell. Hon på bilden passar med den, jag tror inte att jag skulle göra det för min näsa är redan konstig som den är.  

Vänster: kinda cute, smilgropspiercing skulle kanske vara något, har jag väl nångång tänkt. Men idk idk...

Vänster: omg håret. Och cyberbites. 
Höger: älskar den stilen tror jag.


Höger: Smiley, som jag faktiskt har funderat på att skulle vara det jag akulle laga om jag skulle vilja ha flera. Den är verkligen cool. Fast jag vet inte om jag skulle passa eller inte. Det är inte alla som gör det liksom.



Hah. By the way, varför säger jag "typ" och "kanske" och "tror jag" så mycket utan orsak? Gäh. Känns onödigt. Ändå gör jag det. 
Nu har jag en sämre periord med mitt bloggande, tänker "äh, det är är inte så bra skrivet så att jag kan dela det på facebook" och så vidare. Dessutom så börjar jag tröttna något brutalt på ipaden. Den är jobbig att skriva länge med och för mycket som jag inte kan göra med den då det gäller att ändra saker på bloggen och så vidare. Så nu vet ni det också förutom om piercingar som jag tycker är snygga och sådär. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar