Sidor

måndag 2 februari 2015

Mjau vad hemskt

Jag lyckdes med att inte sova för länge i morse. Det var bra. Sedan fick jag panik nästan då jag inte visste om mitt gymnasiebetyg (det stod att man skulle ta med sig papper av det slaget till arbetskraftsbyrån. Eller te-byrån.) var på det stället där det borde vara eller inte. Som tur var så var det var det borde vara. Jag borde ha ett skåp speciellt för att ha viktiga papper i. Ett skåp med flera fack och lådor och ett "viktigt papper" i varje. Hahahah.

Just nu sitter jag och dricker kaffe och hatar allt iallafall. Då kaffet är slut så är jag förhoppningsvis mindre hatisk. Väldigt positiv är jag som ni märker. 





Månsa skulle iallafall vara intressant att tala med. Fast jag tror inte att hon skulle säga så mycket även om hon skulle kunna tala för hon tycker om att vara hemlighetsfull och mystisk. På senaste tiden så har hon ofta suttit i källartrappan och nästan varit lite creepy. Men hon brukar vara jättemysig och tycker till och med att det är mysigt då man lyfter upp henne och gosar med henne då. 
Jah och här sitter hon i källaren och ser creepy och söt ut på samma gång. 

             


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar