Sidor

måndag 2 februari 2015

Isbjörnar och Jesusponnyer.

Håhå, nu blev det en ny månad. Februariiiii... Februari brukar ibland vara bättre än januari fast nu var januari helt okidoki. Iallafall så är det den här månaden som The Walking Dead kommer tillbaka. Det är en betydelsefull händelse i mitt liv. 
Nåja. I fredags var jag vaken allt för länge, jag satt faktiskt bara och kollade på facebook och bloggar och skrev ett blogginlägg själv också. Jag var vaken till nästan klockan 4 och kom fram till att det inte är okej så nu ska jag försöka ha en regel att inte börja skriva någonting efter klockan 1 om inte det verkligen är något akut jag måste skriva om eller om jag verkligen inte kan sova eller så... 
I går, lördag var jag trött och gjorde typ ingenting speciellt alls, sen på kvällen for jag till Bennäs till Pauen och Antons och sen for vi till Netti. Man skulle inte kunna tro att det kan hända så mycket där riktigt. Typ. Men då man är där med Pauen så känns det som att det gör det. Det brukar kunna bli helt awesome, speciellt om man inte har planerat så mycket. Det hade inte vi gjort. 
Nåjo, man kan sammafatta kvällen så där: 

Hahah. 
Så där såg jag ut igår: 


Fast sminket blev fulare och håret lurvigare sedan. 
Btw, en sak som jag är såå stolt&nöjd över att ha klarat av: kolla noga på bilden. Speciellt på piercingen. Ser det kanske ut som att jag har en Ball Closure Ring? (En ring med kula alltså, svår som attan att få i.) Joo det är en sådan ring! I fredags fick jag i den helt själv! Jag kunde knappt tro det själv.  Det tog inte länge att få i den ens. Så nu är jag nöjd minsan. Det är också ganska bekvämt att ha i en ring tycker jag. Så den här får nog sitta där den sitter en tid framöver om jag får bestämma. 

Sedan till ett annat mysterium: varför är jag alltid "lilltjejen"? Haha. Okej, jag är inte ens 160 cm lång så jag är kortare än de flesta. Jag kan också verka blyg och försiktig. Så visst. Men det utesluter inte att jag ändå kan vara livsfarlig, vilket jag är såklart. 

Dessutom så råkade jag säga att Melinda är Jesus. (Eftersom vi alltid måste blanda in olika slags högre makter i allt tydligen.) Okej, där är beviset. Hon går på vatten. Haha. Älskade Hårboll. 



Idag har jag heller inte gjort så mycket. Jag sov över i Bennäs och tja, vi sov ganska länge. Jag kom hem först mot eftermiddagen. 
Imorgon kommer det kanske att hända mer. Jag ska till stan. Till arbetskraftsbyrån och så ska Becka hem med mig sedan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar