Sidor

måndag 9 februari 2015

Hejjjj jag lever...

Igår lördag så red jag Zam. Helt underbar ridtur barbacka i solskenet. Vi galopperade och jag provade att inte hålla i tyglarna en gång. Det gick. Sådant som gör att man känner att det finns en orsak att leva.      
Random bild som pappa råkade ta som blev lite suddig men det är längesen någon har tagit en bild av mig och Z tillsammans nu tycker jag så den fick vara med. 


Sedan blev det mot kväll och allt kändes så tyst, tråkigt och ensamt så jag skickade och frågade av Amanda om vi kunde göra någonting. Så vi for på kaffe till Abc och körde till mörka ställen på mörka vägar som blev extra mörka eftersom det blåste och det var blixthalka. 
Till vänster: jag. In Flames topp. <3 och nya leggings från Seppälä för 3€ typ. Det är något awesome mönster på baksidan som inte syns framifrån. Sad. Men de är helt awesome. De bästa leggingsen och tightsen jag har är typ från Seppälä. Faktiskt. De passar bra, är fina och håller länge.
Till höger: snöhög på vår gårdsplan. Haha. 

Joo... Jag kan det här med shameless selfies... Bläh. Hårer ser grönaktigt ut i det där lysrörsljuset. Ugh. Och då jag har en ring i läppen så gör den att jag nästan gör duckface. Hujedamej.

Vi körde till Fäboda med min Opeljävel. Vägen var hal och mörk, vid Fäboda var det kallt, väldigt stark vind och mörkt. Som ni ser...,

Vi gjorde alltså inte så mycket spännande. Jag åtminstone skulle inte ha orkat göra så mycket spännande. Sedan vi tillbaka till stan, via Korv-Görans och sen till Pauens och Antons. För Pauen och jag ville ha Korv-Görans. Under tiden som vi var där så började det storma ännu mer och jag lyckades börja skratta så jag grät för säkert hundrafemtiandra gången. Ugh. Alltså. Jag har inte varit så vänligt inställd till vattenfast eyeliner men jag tror att nästa eyeliner jag köper kommer att vara vattenfast just för att jag ibland börjar skratta så att jag gråter. Oftast så brukar Pauen och Anton ha någonting att göra med att jag skrattar så att jag gråter. Haha. Nåja, men det är alltid bättre slöseri att skratta bort sminket än att gråta bort det.

Idag var jag med mamm och pappa och äta pizza vid Neste i Edsevö. Det var otäckt mycket liv och rörelse där. Sedan for vi till mommo och moffas och där fanns det trevligt mycket katter och efter det och hämta Becka som har varit i Monäs hela helgen och på vägen hem så somande jag nästan i bilen. Det brukar jag inte kunna göra. Så det var spännande.
Nåja. Lite random inlägg men jag har liksom inte haft tid/ork/lust och så vidare att blogga tidigare.



3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Het? Tror no mer på "kall" jag... :O

      Radera
  2. kanske kall på utsidan men en het ung dam där under ;)

    SvaraRadera