Sidor

tisdag 3 februari 2015

Ew jeans...

Det var på det sättet att jag var till stan och fundera på vad jag ska hitta på här näst i mitt liv. 
Sedan for jag till Seppälä och köpte en bh och svarta leggings. Det var på rea. Så. Dessutom så har alla svarta tights och leggings som jag äger börjat gå sönder. Som de jag hade igår:


Det är sorgligt för de är så fina med det där mystiska mönstret. Det påminner lite om asiatiska bokstäver av något slag. Tja, och det syns inte på bikden att de är sönder men de har en massa hål som inte borde vara där. Så är livet bara för en som hatar byxor.
På tal om byxor så fick jag såklart höra här hemma att jag ser ut som "vet inte vad"....och att borde ha jeans. Alltså. Nope. Jeans. Ew. Jag äger knappt ett par äkta jeans. Dessutom så är den där skjortan en jeansskjorta typ så det skulle ha blivit jeans på jeans isåfall. 



Hum hum hum ja. Jag såg inte bra på bild ut igår men det kan vi inte något åt idag. 
Så måste jag också säga att Seppäläs mascara är bra. Den heter så mycket som "The Lenghtening Mascara" och den gör sitt jobb kan man säga. Ögon fransarna blir längre men inte tjockare och den klumpar inte ihop sig. Den funkar alltså helt bra. Bättre än jag trodde.

              



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar