Sidor

tisdag 24 februari 2015

Enhörningar och farligheter igår

Jahapp.  Här har ni en som var uppe alltför länge i går och kollade You Tube. Jag har känt hela dagen att det inte var en så bra idé. Bläh. Jag brukar för det mesta nog mest använda You Tube till att lyssna på musik men ibland så hittar jag någon bra kanal och då sitter jag och kollar deras videos i evigheter. Tills jag blir helt störd i huvudet.

Igår var jag annars med Pauen och hade torr humor och funderade på bitchpizza. Vi har fått reda på att man tydligen slipper in gratis till Melody efter klockan 3 på natten (alltså det där skithålet till nattklubb i stan) och då började vi få onda funderingar. Det är aldrig bra...

Dessutom så hade vår beställning från Crazy Factory kommit. Det gjorde mig glad att få en massa nya piercingsmycken men jag förstår inte varför jag skulle ha så stora bollar i precis varje hästsko jag beställde. Jag kom fram till att att bollarna är för stora för att jag ska kunna leva ett normalt liv med dem. Dessutom skulle hästskorna bra kunna vara lite mindre i diameter, då skulle det se mycket bättre ut. Nåjaa, tur att de är billiga... Piercingarna kommer ju säkert att vara med på varje bild min käft syns på i framtiden men en sak jag också beställde var det här enhörningshalsbandet. Eller det är ingen kedja med eller så. Pendant heter det på engelska iallafall. Gah! Det kommer att se så coolt ut! (Iallafall då man har någon tröja eller topp som passar till det...)

                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar