Sidor

lördag 28 februari 2015

Det är länge till oktober...

Vilket är lite tråkigt om man tycker om halloween och American Horror Story. Det är inte alltför länge sedan säsong 4 slutade och nu är jag såå pepp på nästa säsong redan. Det ska tydligen utspela sig i ett hotel. Lady Gaga ska vara med och ha typ en av huvudrollerna verkar det som. Lady Gaga och American Horror Story tycker jag låter som en väldigt bra kombination. Jag tycker om Lady Gaga och AHS är en av de bästa serierna som finns tycker jag. 
En sak med nästa säsong som inte är bra är att Jessica Lange inte är med. Hon är min favorit av alla ahs-skådespelare. Men Lily Rabe och Evan Peters är med åtminstone. 


             

           
         

         


...och jag tror det blir en bra säsong. Iallafall så tror jag att det blir det efter att ha sett de här bilderna. Heh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar