Sidor

tisdag 17 februari 2015

Élan och lite randomligt snack.

Okej, de flesta som känner mig vet att jag tycker om Nightwish. Eller saken är den, Nightwish var mitt första favoritband som jag började tycka om då jag var 13. Jag tyckte så mycket om Nightwish så man kan nästan säga att jag tyckte om Nightwish ohälsosamt mycket. Jag tyckte så mycket om dem så det gick tydligen inte att sluta tycka om dem.... Jag är inte lika fanatisk idag men jag var ändå sådär att "yay, på fredag kommer deras nya singel ut!" (Det var i fredags, fredagen den trettonde.)
Där kan man lyssna på den och se videon --->  Nightwish - Élan  <---
Och tja, jag tror inte att det är bästa låten från det kommande albumet, den är lite platt på något sätt. Sen måste jag också säga att wow, Floor Jansen passar verkligen till att sjunga i Nightwish. Skulle de komma på något annat så skulle jag nog personligen söka upp Tuomas Holopainen (min första kärlek btw) och fråga varföööörr.... Hum. Haha. 

                       

Nu till det mer randomliga snacket. 
Jag har känt mig trött och vet inte vad jag ska orka göra. Idag kom jag fram till att jag längar till att börja studera av någon anledning... Sedan har det också blivit mer och mer klart för mig vad jag vill med mitt liv. 
Annars så har jag mest lyssnat på Nightwish och tråkat och så har jag funderat tillsammans med min håriga Sniffkompis. Han har ibland ganska intressanta funderingar. 
Just nu funderar jag också på att det skulle vara kul att ha en blogg tillsammans med någon. Det skulle vara kul att planera en bloggs utseénde och layout tillsammans med någon och att inte ha hela ansvaret själv på att bloggen ska uppdateras och så vidare. 
Det skulle ju kunna bli problem sedan om det är något man inte kommer överens om eller om någon slutar att uppdatera och sådär...
Fast för tillfället vill jag nog mest ha den här bloggen för mig själv tror jag. Den här bloggen handlar ju om mig och mina hästar egentligen så det handlar ju redan om ganska många olika själar egentligen. 
Haha. Tja. Som sagt, jag är trött på något konstigt sätt. Känner mig som någon muminfigur som vaknat ur sin vintersömn. Så nu tror jag att jag ska se på The Walking Dead och sedan hitta någon slags nattsömn, fast vinteride låter verkligen inte fel det heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar