Sidor

söndag 15 februari 2015

Bilder och sådant på mina vackra travhästvänner

Jag har varit och släppa ut travhästarna och mockat och filsoferat över livet för det är det då man gör då man mockar hästskit. Bara så ni vet. Speciellt då man inte har druckit kaffe ännu. Då finns det mycket att fundera över. Haha. 
Sedan så råkade Tilten se någonting konstigt utanför hagen som han måste kolla in. Han var väldigt fin då han gjorde det...

Dinahtrollet. Hmm. Hon har mycket håriga öron. Det syns till och med på bilden att hon har ordentliga tofsar i öronen. Haha. 

En söt Tilt. Dåligt redigerat, hell yes. Igår var det Alla Hjärtans Dag, därför är det hjärtan. Annars så kändes det inte som att den dagen påverkade mig alls. (Fredagen den trettonde, alltså i förrgår var nog mycket bättre egentligen faktiskt.)


Dinah som kollar på någonting...  Hon ser nog lite speciell ut. Hon har stort huvud och är ganska hårig och kraftig och har tjock svans. Lite som ett troll. Man skulle nog känna igen henne bland andra bruna varmblod liksom. Men jag tycker att hon är fin. 

Nu vet inte jag varför jag inte kan skriva någonting alls. Det har inte blivit så många inlägg den här veckan känns det som. Nu då jag skriver så skriver jag fel och tappar fokus och uschusch. 
Nåja, nu ska jag försöka skriva mer och bättre för det vill jag göra, bara det att jag inte alltid har tid och ork.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar