Sidor

fredag 13 februari 2015

Barbapapa. Mjau.

Jahapp nu har jag typ inte skrivit något på en dag eller 2. Kan man konstatera.
Iallafall så har jag mockat, fodrat och släppt ut travhästarna på morgonen de här senaste 3 dagarna. 
Igår var jag och rida Melody och sen for jag till Bennäs och var med Pauen. 
Och tja, hon kom på någonting om hur bra det skulle vara att ha en Barbapapa som man kan ha som typ hushållsbarbapapa. Den skulle kunna städa och säkert också laga mat och koka kaffe och dessutom bli till en bänk om man behöver en bänk. Och en massa annat. För Barbapapa kan ju bli till olika saker. Det är ju ganska praktiskt men också lite creepy tycker jag. (Fast enligt  Pauen så slåkulle de vara typ som en robot och inte levande.) 
Se bara på flygplansbarbapappa på bilden... Det är någonting med att den där orange saken är hans dotter om jag minns rätt. 
Nåja. Haha. Och det är ju nog den rosa man tar, eller jag känner på mig att Pauen skulle ta en rosa barbapapa. Hmm, undras vad de skulle smaka av. De kan ju inte vara gjorda av kött och blod inte. Så jag tror att de smakar typ jordgubb. Yep. Min favorit då jag var liten var iallafall hon som är lila av någon orsak. Haha.
Ni ser att det är en liten katt med här också. Hon är den nyaste familjemedlemmen hos Pauen och Antons och hon är såå sööt och mysig. Gah. Jag älskar katter. 
Nåjo. Anyway, jag är trött. Därför kan det här inlägget vara lite si och så. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar