Sidor

söndag 18 januari 2015

Wroom wroom madafaka

Jag har inte gjort ett jävla skit ikväll. Eller jo, jag har gjort en ny header...
Den är inte den bästa men jag ville ha en ny. Ugh, jag borde fixa nya bilder. Ugh, skulle någon kunna tänka sig att fota mig och djuren så är det fritt fram. Eller rättare sagt, jag skulle bli överlycklig. (Djuren för jag skulle vilja ha bilder med kaninerna också. Haha.) 
Förutom att göra ny header så har jag varit i stallet, läst bloggar om övernaturliga fenomen och varelser, börjat fundera på nordisk mytologi och gamla nordiska gudar och speciellt Thor och sen kom jag på att Chris Hemsworth är snygg. I den ordningen. 
Så har jag ridit Zam och igår red jag Melinda och det borde jag skriva om också. Men inte nu.
Bättre header har ni väl sett... Fast bilden till höger är en av mina all time-favourite selfies. 



Igår gjorde jag lite mer. Jag och Amanda var till stan (jag körde), först fredagsgodis vid Abc i form av de där sparkande Smurf-chokladstickorna och limsa som smakar tjära. Det var nice. Efter det körde vi vår vår runda till Upm och konstaterade att det är inte mysigt där. Det brukar inte vara det vid fabriker. Så körde vi runt tills bensinlampan började blinka så då for vi och tanka. Jag har faktiskt aldrig tankat själv fast jag har haft körkort i 2 år... Men jag fixade det. Amanda var med förstås. Haha. Det kändes bra att nöta på bensin för mina egna pengar. 
Opeln såg så snygg ut så dem måste tas bild av. Min Baby Unicorn.


Efter att jag tankat var vi och köra på random i något mystiskt bostadsområde. På ett ställe for vägen runt i en cirkel och det var dessutom oplogat och snöslask så där körde jag runt 3 varv och hade kul. Haha. Det är ganska kul att köra då det är oplogat och bilen far hit och dit. Bara man inte råkar fara in på någons gård. Då skulle det inte kallas kul längre. Då skulle det kallas pinsamt.
Sen körde jag hem på Centrumvägen genom Kållby. Det var det också oplogat. Det var också en upplevelse.
Men nu tar jag natt.
Här är en mystisk bild inifrån Opeln...

        


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar