Sidor

onsdag 14 januari 2015

Uuurrgh

Väldigt intelligent rubrik, jag vet. Men den här dagen har nog varit ganska "uuurrrgghh". Jag har mest suttit framför datorn och fixat med sidorna om mig, ponnyerna och djuren. Jag vet inte om deet är nödvändigt att skriva så mycket information om allt...och jag vet inte om det blev bra eller inte. Ni får gärna säga vad ni tycker. 
Jag har också gjort en kategori för Melody för jag kom på att jag ridit henne så pass mycket så jag kan göra en och så har jag gjort en kategori för Pauen. Jag kom bara på att jag skulle göra det av någon anledning. Sen ska jag också ha en kategori som heter "enhörningar och magi". Haha.

Nåja, förutom att sitta vid datorn, äta och skicka med Pauen så har jag varit till banken med mamma och pappa. De måste tydligen scanna våra körkort och fråga några frågor på grund av någonting... Kolla så att vi inte sysslar med penningtvätt och terrorism eller något... Weird. De frågade alla som kom dit faktiskt, inte bara oss.

Sen kommer jag inte alltid att vara halvt blond, jag kommer att färga det blonda blå snart. Det tänkte jag på redan förra veckan så jag tog lite bilder. Mitt i natten med en mask jag köpte vid H&M och svart läppstift. Eller, det är inte läppstift, det är svart eyeliner + läppglans... 



Här ser jag väldigt konstig ut... Uff vad gult hår också. Så gult är det inte i verkligheten.

Men vet ni, snart blir det blått. Häromdagen såg jag en tjej på instagram med likadant svart och blont hår som jag, bara att hennes blonda var mer jämnt och perfekt. Så nu känner jag mig som en dålig blondin så senast på söndag färgar jag det. Ska bli kul...men ändå...det har varit kul att vara lite blond också måste jag säga. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar