Sidor

söndag 11 januari 2015

The end is MEOW!!

Mmmh, det har blivit så kallt nu igen. Det blåser från nordpolen. Mordpolen. Eller, tja, från norrifrån. Jag har inte varit ut idag ens. Hah, mamma var och gå med Zam och Melinda. Fast ikväll ska jag hitta på någonting med Sniff.
Och, det blev väl en liten bloggpaus kan man säga... Jag har inte hunnit. I fredags var jag och Amanda först till Abc och dricka kaffe. Usch, jag tycker inte om det stället. Men de har en ganska bra spegel där och så har de kaffe.
Hah, jo som ni ser...

               
Fast jag tycker om de där leggingsen. Jag har haft dem sedan jag gick på åttan för de är i något bra material så de har inte gått sönder fast jag har gjort en massa hål i dem. De får också mina ben att se bra ut ibland. Tror jag. Hah, dessutom så gillade Lars Palmqvist från Scar Symmetry den här bilden på instagram. Det var kul. Hehe. 

Sen for vi till UPM för jag hade en fantastisk vision om en bild av mig framför UPM där jag står och viftar och sen redigerar jag så att jag har katthuvud och så skriver jag THE END IS MEOW!!!! Det blev ett lite stort katthuvud och sådär bara. 

          

Efter att vi hade varit på vår UPM-runda så for vi in till stan och så satt vi vid Netti en stund med Linn och sen for vi och köra till Fäboda med Linn. 
Efter det var jag och Amanda till Pauen och Antons en stund och sen for vi hem...
Det var den korta versionen. Haha.

Någon lång version blir det inte, men jag har funderat på en sak. Jag är ju helt crayyy ibland så folk funderar på vad jag går på för droger. Jag hade en fundering igår då jag mockade i stallet att jag helt enkelt har något fel i hjärnan. Det skulle vara en ganska bra förklaring för det kan jag inte göra något åt riktigt. Men nu har jag saker att göra och jag vet seriöst inte vad jag mer kan säga. Så jag återkommer då jag kommer  något nytt att säga. Hah.


3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Sexig kan diskuteras men tack iallafall...

      Radera
    2. när ska vi träffas å ha lite sexytime?

      Radera