Sidor

torsdag 1 januari 2015

Nyårstjafs.

Jahapp då blev det ett nytt år och jag hoppas som fan att det blir ett bra år! 
Lite som senare delen av 2014 skulle det kunna vara.
Nåja.
Idag har jag bara mest funderat på igår och gjort typ inget.
Eller, jag vaknade där kring 12 idag. Sen har jag inte gjort så mycket förutom att reda ut håret och vara i stallet och mocka och fixa. Reda ut håret jo...det håller på att bli våldsamt okontrollerbart. Speciellt den svarta sidan. Fast den svarta sidan blev episkt snyggt också då jag hade gått igenom det. Hm, skulle jag bara låta det vara så skulle det bli dreads. Ibland känns som att det skulle vara en bra idé. Nästan.

Igår var jag till stan tillsammans med Pauen och Anton tidigt från morgonen eftersom att det är så mycket roligare då man är trött sen på kvällen. Hah nej, Pauens bror som skulle till jobb tyyp skulle också med oss. Så.
Jag som är typ sömnig:

Uschdå. 

På eftermiddagen var jag och köra med Melinda mot skogen och kärran for hit och dit men Hårbollen, hon både ser ut som en björn och är stark som en björn så hon drog på hon bara. 

Månsa igår som sitter på en bal i stallet och stirrade.... Jag tycker att hon är så fin med sin stirrighet och kattnäsa som ser ut som en knapp. Hon ser lite creepy ut ibland kanske också.



Mamma och Zam igår. Hehe.



Det blir riktigt random med dehär bilderna nu. Sådär såg jag ut igår:
Jag kände mig ganska ful igår. Ibland så känner jag mig det. Men toppen som jag har är inte ful tycker jag, den  köpte jag i Kokkola vid H&M i måndags. Det står Deserted Space på den. Övergiven rymd. Det låter trevligt tycker jag. Trevligt som i mörkt och dystert-trevligt. 


Raketer och måne. 


Sådär annars om igår så kan jag säga att det var en av de bästa och sämsta kvällarna på länge. Tydligen så är det möjligt att en kväll kan vara det.
Men gott nytt år iallafall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar