Sidor

lördag 3 januari 2015

Mittinatten, som vanligt......

Det är för sent/tidigt för att leva.
Fast tja, jag kom hem från Pauen och Antons för en stund sedan. Det tog en stund att köra tror jag. Vägen var   h e m s k.   Snöslask. Fyy. Värst. Jag körde typ som en 80+ mormor. Hmmm, bara det att de brukar inte vara på vägarna efter 2 på natten så ofta. Hehehhe. Hehe.
Nåja. Jag vet inte jag, jag var så länge och hänga upp och ner i Pauen och Antons soffa och så pratade jag en massa konstigt. Jag är ju som sagt en ond och oanständig varelse. Pauen brukar inte vara rädd för min oanständiga ondskefullhet. 
Ja, och så har jag funderat på att göra en kategori på den här bloggen som heter "Pauen". För om man hänger tillräckligt mycket upp och ner i någons soffa så blir det så. Dessutom så är Pauen bra. Jag vet verkligen inte hur livet skulle ha blivit om inte hon inte skulle ha börjat skicka med mig på facebook för typ exakt 2 år sedan. 
Ikväll har vi också ätit Korv Görans. Franskisar. Det är gud. Jag brukar inte säga franskisar men jag tycker det låter kul att skriva det.  Men nu är det så sent så det går knappt att tänka på att vara vaken så jag ska fundera på att sova jag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar