Sidor

tisdag 6 januari 2015

Mina gulliga små hårbollar... (Fast här är de inte så gulliga)

De ser mest ut som något mer ondskefullt då man tar bilder med blixt med telefonkameran.

Sissi och Månsa i stallet. Månsa är lite rädd för kaniner. Hon vet inte riktigt vad hon ska vara mot dem och far undan då de kommer emot henne.

Melinda ser inte heller så gullig ut på just de här bilderna...

Usch ja. Idag så sov jag länge. Så kändes det ändå helt okej att leva en stund, jag tänkte att "jeebara, jag tar igen det med att laga mig utomhus och göra någonting vettigt i stallet!!!" Men jag har inte varit utomhus ännu idag... Men jag ska. 
Min dygnrytm är lite speciell. Det har blivit en vanesak att vara till 3-halv 4 på natten... Det känns inte riktigt bra det egentligen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar