Sidor

söndag 25 januari 2015

Min första lördag som glad och blåhårig

Jaha då. Nu har jag som sagt blått hår som jag är ganska nöjd med. Allt det som ska vara blått är typ blått iallafall fast jag tycker nog att man får mer för pengarna om man använder Directions istället. (Den som jag använde var Schwarzkopfs Turquoise Temptation.) Eftersom Directions kan man spara för det är i en burk och brukar räcka till flera färgningar. 
Jag tror nu också att den här färgen kommer att fara ur snabbt... Fast jag har typ en halv burk med gammal blå Directionsfärg som jag ska använda då den här färgen far ur och blir ful.


Igår var jag rädd att det skulle bli tråkigt men det blev det sen inte precis. Haha. Jag var i stallet halva kvällen och lyckades bli klar till klockan 8 och sedan kom Amanda och hämtade mig och så for vi till Abc och där köpte jag 2 cider och en sådan där Chewits-godisgrej. Hon som satt i kassan såg ut att tycka att det var ett intressant val av varor. Ja, sen får vi inte glömma att jag tog en bild på Abc wc (den längst till vänster i mitt trevliga collage), la den på instagram och skrev "all makt åt Tengil, vår befriare!!!". Sedan hade jag och Amanda förfest i Amandas bil vid Upm i vanlig ordning. (Fast vi har nog inte förfestat vid Upm så mycket alls så att säga i "vanlig ordning" är lite fel. Men jag och Amanda brukar ta vägen där förbi. Fast, det ligger nog till så, att har någon fest så kan jag komma och fixa till feelisen där. Allt behöver inte ske vid Upm. Bara papperstillverning och sånt skit.
Nåja, sen körde vi omkring på random och tänkte fara till Dragon men där var det stängt så vi körde omkring lite till...sen for vi till Netti. Där blev jag mer och mer nervös ända tills Pauen och Anton kom dit. Sedan så var det en helt trevligt knäpp kväll. Tyckte jag. Trevligt folk var det där också.
Sedan fanns det religiöst folk på gågatan och de hade kaffe. Det var kul att de hade det för ibland behöver man kaffe mitt i natten. 
Avslutade med att skicka ett meddelande om att jag menade säga hejdå men jag sa morr istället. Hahahha. 
En sak som inte är så bra är att jag lyckades tappa en kula ur min hästskopiercing. En väldigt liten kula som är försvunnen förevigt. Suck. Nu kan jag inte ha i den för nu har jag bara en kula som passar till den. Blä. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar