Sidor

fredag 16 januari 2015

Lite fredagsenhörningar....

Det behöver väl alla...


Fast egentligen så var det igår jag började fundera på enhörningar. Om att jag anser att jag är en enhörning. Jag kom fram till att jag är en enhörning om jag säger att jag är en enhörning. 
För liksom, jag skulle ju kunna förvandlas till en enhörning då ingen ser. Så det så. Det är nog därför folk tror att enhörningar inte finns. Enhörningar kan liksom se ut som någonting annat för att det skulle vara lite svårt att vara enhörning i dagens samhälle. Det är vad jag tror. Jag tror också att enhörningar finns på riktigt på något sätt. 
Men nu ska jag nog snart gå ut och se till mina svarta små enhörningar. Alltså Melinda och Sniff.



Alla bilder är från We Heart It...
Den här var lite speciell. Jag tror att jag någon gång har drömt någonting för länge, länge sedan om en häst som såg ungefär ut som den här. Ganska creepy är den.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar