Sidor

onsdag 7 januari 2015

Jobbigt värre. Typ.

Usch jag känner mig orolig. Typ nervös. Som att vara rädd. Nästan. Jag har ingen anledning att vara det men jag är ändå rädd. Fast, det är bara det, det skulle lösa sig om jag bara slutade att vara rädd.
Hmm. Måste gå ut och fundera med Sniff. För livet är krångligt och Sniff också men han förstår jag mig på åtminstone. 

Jao. Hmm. Jag är fortfarande sur för att jag inte vann kriget mot piercing-bollen. Nu tar det sjukt där någonstans i läppen och det var ett helvete att få bort den svarta och fina ringen jag ville ha dit. Så nu tänker jag vänta tills jag hittar en lämplig person som kan sätta dit den. Erfarenhet i krigsföring mot piercingbollar är ett plus för de små djälvarna är elaka små rackare. Skitstövlar. 
Tänk att det ska vara så svårt. Fast thank god for them horseshoes (kallas också för Circular Barbells). 
De är så underbart tacksamma att ha att göras med. Hah, om piercingar kan jag tala hur länge som helst! Hah, jag brukar som sagt för det mesta tala om samma saker hur länge som helst. Hur tjatig och tråkig kan man vara...

Okej, sen har jag faktiskt en mening med bilderna här, de är inte enbart som dekoration.
Från vänster till höger och uppifrån ner:
1. Hmmm. Alltså jag är ett dåligt beslut. De sämsta besluten har jag nog gjort då jag har varit nykter har jag på känn.
2. Okayy. Nåja, jag har inte blivit dissad på det sättet. Jag är rädd för det att bli det och det gör så att jag inte vågar leva för tillfället. Sorry, det lät konstigt. Men, bara för att personen man skickar med har sett det man skickat utan att svara så betyder det ju inte alltid att de är sura på en eller något. Hah, jag är ganska dålig på att svara på meddelanden ibland. Det beror på att jag tänker "äh, vaaad ska jag skrivaaa? Hmm, jag svarar då jag kommit in från stallet." ...så tar det till halv 11 på kvällen för mig att svara....
3. Ja, alltså inte vet jag nu äta för det är äckligt och fel men typ något i den stilen. 
4. En måne och den är nog bara där som dekoration. Hah. 
5. Everything is embarrassing. Visst är livet ganska pinsamt. Men det ska man skita i att det är. Då blir det kul istället. Fast på senaste tiden har det varit pinsamt ändå.



1 kommentar: