Sidor

onsdag 21 januari 2015

Jag är typ en vampyr

Suck. Har två viktiga inlägg jag ville skriva men sedan hade vissa här i huset stängt av internätet och efter att jag lagt på det igen så laggar det och går inte att vara på. Så nu litar jag på att mobilnätet och internetdelning ska orka publicera mitt blogginlägg....

Så det blir nu ett inlägg om dagens outfit och en del random bara tror jag. Eller tja, dagens och gårdagens outfit. Bilderna är från igår. Jag har på mina älskade höga fina skor för det såg inte så snyggt ut med bara strumpor. Jag måste då säga att skorna gör bilden till höger mycket intressantare.



Så sminkade jag mig lite för min egen underhållning. Så kan det gå då man har tråkigt, och ganska intressant kan det bli. (Jag väntade på Pauen och Anton.)
Blodet är dåligt fakeblood som jag har kvar från Halloween...



Jag vet inte vad som är meningen och syftet med den här bilden. Jag stirrar och försöker se creepy ut ser det ut som...



4 kommentarer:

  1. "Låt den rätte komma in"-feeling much?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo faktiskt... Kom jag fram till

      Radera
    2. He må va dålit fejkblod, men he e jättebra bilder :DD

      Radera