Sidor

söndag 18 januari 2015

I'm sorry... :(

För att jag är så hemsk och värdelös.
Det har jag varit idag. Speciellt en hemsk bitch.
Förlåt för att jag skriver det här inlägget också men jag vill bara få ut det på något sätt...



Jag är en så störd person. Jag är en sådan bitch.


Jag tror inte att någon skulle förstå mig heller för att jag är så störd.


Fast, tja, we all have our reasons och jag har mina tror jag även fast jag skulle inte behöva bete mig hursomhelst för den sakens skull.




Jao. Grattis till de som läser det här ända hit och inte har klickat bort den här gudsförgätna platsen på internet...

Jo. Just det. Jag är en sådan person som borde komma med en intruktionsbok. Fast, man kan ju inte kräva att folk skulle läsa det. Haha. Då det är jag som borde lägga band på min bitchighet och lugna ner mig.

Usch. Jag vet inte alls vad jag ska ta mig till. 
Tack och förlåt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar