Sidor

lördag 31 januari 2015

Hårboll, knasboll, gosboll...

Hej bara klockan är 3 på natten men jag tänkte ändå skriva lite om Hårbollen nu. 
För det är viktigt. Typ.

Torsdag: Paulina och Sofi kom och rida Melinda och de for själva utan att jag eller Becka kom med. Huj, jag oroade mig såklart och tänkte på allt som skulle kunna hända. Inte för att jag trodde att de inte skulle klara sig utan tja, jag vet inte. Det gör man väl bara. Men det gick nog bra och Melinda uppförde sig. Riktigt glad och lycklig såg hon ut och snusade mig i ansiktet före de for iväg. 

Fredag: Jag hade tänkt hinna köra så länge det var ljust men det hann bli mörkt. Först var hon lagom framåt. På hemvägen var det ett gäng med pojkar som var på en åker (i den här byn gör folk saker som att springa på åkrar och en massa konstigheter 24/7) och såg konstiga och läskiga ut tyckte Melinda. Hon fick bråttom, kändes stark och det var som att hon växte typ 10 cm. Det var nice för hon är så fin då hon blåser upp sig för någonting. Jao, och jag tror nog inte att hon var livrädd inte. Hum. 

Nåja. Nu är det så att jag har samlat ihop en massa gamla bilder så att jag har dem tillgängliga på ipaden så jag tror att det kommer att bli en del bilder. Mellan åren 2005 till 2013. Ganska många år det. 

Den här är från sommaren 2013. Tror ni har sett en av de här bilderna som jag lyckades ta så länge jag höll på att longera Pona. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar