Sidor

onsdag 28 januari 2015

Freakshow <3 ;(

Nu har jag sett slutet av senaste säsongen av American Horror Story. Tänk att de måste göra det så hemskt och sorgligt... Men American Horror Story är på det sättet. Det är en ganska sjuk, galen och mörk serie. Det blir aldrig bra i slutet riktigt heller. Blir det på något sätt bra i slutet så har typ alla dött. Ingen är riktigt ond eller god heller, eller tja, är de "bra" så har de något skelett i garderoben eller har varit med om något hemskt. Men det gör att man på något sätt fastnar. Jag trodde inte att jag skulle tycka att American Horror Story skulle vara så här bra men nu älskar jag den. Den här säsongen, Freakshow var också den bästa enligt mig. Varför vet jag inte, det bara känns så. Hahah. Det fanns så många bra karaktärer. Det fanns det. Iallafall. 




He had it coming...

Just Jessica Lange var riktigt bra. Det var i den här säsongen som hon var absolut bäst hittills. Hon var ju Elsa Mars, som ägde Freakshowen.

Åh, här började jag gråta.

Jag vet inte om jag vill säga så mycket mer om det här, jag vill inte råka förstöra någonting för någon som inte har sett det här. För man ska se på American Horror Story. Nåja, fast om man verkligen inte tycker om skräck så kanske man inte gillar ahs så mycket. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar