Sidor

måndag 5 januari 2015

...ett till veckoslut...

Det känns som att det är veckoslut varannan dag nu för tillfället.
Okej. Först så vet jag att jag har del 4 av 2014 kvar. Fånigt att göra det så utdraget... 
Det börjar kännas lite så. Men det kommerrrr......
 
Den här helgen har jag...varit med Pauen. (Och Anton.) 
I fredags var jag vid deras halva natten och i lördags hela natten.
Det här är resultatet av det:


Sen ville jag byta piercing till en ring men det gick inte så bra.... Jag har haft bara de där raka små sakerna som kallas för stav/labret/jävla käpp i sen juldagen. (Jävla käpp är vad det heter på mitt språk tror jag.)  Sååå jag tror att hålet i läppen anpassade sig efter det och det gick inte så bra att tynga dit en ring plus att kulan i den ringen jag ville ha i var extremt bökig idag. Så tillsist la jag i den största och fetaste hästskon jag har (jag har 2...) för att töga ut hålet och göra det mer "ringvänligt" eftersom det liksom "formar sig" efter vad man har i. Tycker jag. Det känns så iallafall. Jag har ju inte heller så många bollar som passar. Jag hade iallafall 2 stycken som passade fast de är omaka och ser stora ut i en hästsko. Fast det känns helt bra. Riktigt gangstersktigt med stora, feta bollar och lite blingbling på den ena av den. Fett det då. Hue hue hue. Nåja, jag ska nog försöka tynga dit en ring snart. För en ring vill jag ha.


I lördags var det snöstorm. Jag var med shettisarna och borstade dem lite. Ikväll var jag med Sniff. Jag blev helt vild och ville hoppa i snön men han tyckte inte att det var så kul som jag tyckte att det var. Jag försökte också klänga på honom lite och sitta upp. Han bockade då. Så jag vet inte vad han tycker om det. Kanske man får prova igen senare....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar