Sidor

onsdag 7 januari 2015

Det är ganska kallt för tillfället. Om ni nu inte har märkt det.

Ganska intressant med fullmåne och snö också. Det är så ljust där ute fast det är natt. Fast senast jag kollade ut så tror jag bestämt att månen måste ha försvunnit bakom ett moln.
Ikväll har jag också bråkat med en piercing. Jag vill ha en ring i läppen men jag får inte fast bollen. Jag försökte i några evigheten men bollen vann. Suck.


Igår var det kallt. Idag var det lite varmare men fortfarande kallt.

Igår var jag ändå och rida med Melinda, typ en kilometer efter vägen och sen tillbaka. Det var så kallt så vi for inte längre. Men jag ville ändå våga mig ut. Man måste vänja sig vid kylan, då går det att vara i den en stund.
 Melinda var pigg, speciellt på hemvägen. Vi galopperade lite då. Fast sen blev hon ledsen då Tilten och Dinah inte var ute. Jag förstår henne. 



Idag red jag Zam barbacka och mamma gick med Hårbollen. Det var riktigt nice fast en gång var det nära att jag skulle ha blivit avsopad av ett snötyngt träd som hängde över stigen.

Dessutom, ikväll då jag och mamma hade borstat Sniff så började han gå utåt istället för att vilja in i boxen. Vi gick ner på vägen men då började han känna sig osäker sa han och så for vi hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar