Sidor

fredag 30 januari 2015

Konstigt? Vem är konstig? Jag är konstig. Du också.

Tjo. Jag skrev ingenting igår kväll. Tydligen. Tyvärr. För jag var ändå vaken alltför sent och tänkte på dåliga saker. Dåliga saker är då man börjar jämföra sig med andra och tankarna snurrar tills man kommer fram till att man är värdelös och till sist så kommer man fram till att man kanske borde sova. Nåja, nu tycker inte längre att jag är värdelös, den känslan gick över i sömnen. Låter väl lite konstigt, jag vet. 

Igår var jag också med Linn, min kusin alltså.  (Tryck  här för att komma till hennes blogg!)
Vi var på cafeér och funderade på livet och allt möjligt. Och så har vi traskat omkring i Jeppis. Inte för att det nu finns så mycket där. Jag var på mitt virrig-och-trött-humör också. Men det var mycket trevligt!

Så köpte jag också nya telefonsladdshårband. De är så braa. Det var så att först tänkte jag att hmm...hur kan de där plastiga sakerna gå att ha som hårband!? Så fick jag ett av Becka och tyckte att det var helt awesome och använde det hela tiden tills det gick sönder. Jag saknade det så nu köpte jag nya och de är 4 stycken och i trevliga färger också. My life is complete. Haha. 
Anledningen till att de är bra är att jag tycker att de hålls bra, det ser helt okej ut då man gör en tofs med dem och så lär de ju inte slita på håret heller så mycket.


Sen vill jag säga att jag kunde verklogen inte komma på någon rubrik och sen dök den där konstiga ideén upp bara och det blev väl en av mina mer kreativa...! Hue hue. 

Jag hade våldsamt trollhår igår. Men jag är ju en trollbitch. Åtminstone enligt Pauen. Och det har hon helt rätt i för jag är både troll och bitch. (Och enhörning. )

Hejsålänge...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar