Sidor

onsdag 21 januari 2015

Vad jag förväntar mig av 2015

Det här skrev jag för 1 år och sisådär 20 dagar sen... För att hänga med är det kanske bäst att läsa det först kanske. Om ni har tid. 
Jag hade inga nyårslöften då och jag är fortfarande ingen nyårslöftes-person. I början av 2014 så visste jag inte alls vad jag ville här i livet och vad jag skulle ta mig till eller om jag skulle få studenten. Nåja, nu är det sistnämnda avklarat och jag vet mer om vad jag vill. 

Men iallafall, jag sa att jag ville vara glad och var med mina ponnyer, det har jag varit. Jag lyckades väl uppfylla mina förväntningar + lite till kan man säga. Så var det någonting om serier...hmm år 2014 började jag se på 4 serier som jag inte sett på förr. Det var väl sådär lagom. Fast jag vågade inte hoppas på så mycket liksom. Det är inte alltid bra att hoppas och drömma för lite, då händer det aldrig någonting. Det här året tänkte jag mera ta och dream big och göra saker och se till så att det händer! För lite mer självförtroende lyckades jag kanske få.

År 2015 vill jag:

Få ett jobb av något slag.

Komma in på en utbildning.

Flytta hemifrån.

Att min blogg blir bättre så att ännu fler vill läsa den. Heheh. 

Försöka jobba bort min tidoptimism. Det är inte så roligt att komma för sent. Fast ganska ofta då jag är sen så har jag faktiskt nog haft saker att göra som har har gjort att jag blir lite sen. Sådetså.

Så vill jag köpa en bil och ta lilla e körkortet så att jag kan köra hästsläp lagligt. 

Jag vill också vara med någon dressyrtävling med Zam, köra med Sniff och att Melinda ska vara med i några hopptävlingar. 

Till sist vill jag ha kärlek, \m/ metal!!  \m/ och en massa roligheter och äventyr. 

Det borde inte vara för mycket begärt tycker jag!

För att göra allt lite mer "råisot" så avslutar jag med en tillbakablick i hur jag såg ut 2014. Man kan se att pannluggen växer, håret ändrar lite färger och jag blir bara farligare och farligare! Hahah! 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar