Sidor

torsdag 15 januari 2015

I need help...

Jajja, då har man suttit och kollat på facebook, stalkat folk och mått dåligt. Nåja. Jag får skylla mig själv. Liksom. Det är ett fritt val att vara en stalker. Och jag är inte en stalker hela tiden, bara ibland då jag har behov att att kolla upp något åt mina spionvänner. (Det visste ni inte att jag hade...)

Så har jag också kommit fram till att Katatonia är bra. Det är ett band. Just nu lyssnar jag en hel del på Doom Metal och liknande. Så. Inte är de bara helt endast Doom Metal men lite mot det hållet. Mer Doom Metal än Slipknot åtminstone. Hahahah. Slipknot tycker jag inte att är så bra. 

Nåja. 
Jag vet inte vad jag mer ska säga idag. Jag kan inte komma på något att skriva om som makes sense liksom. Klockan är ändå 2 på natten just nu så det borde inte göra så mycket.
Oj. Vilken intressant blogg jag har btw. Så intressanta saker man kan skriva. *sarkasm*

Okej. Men. Det går ju också att lyssna på Katatonia. 

  ->   Katatonia - Deliberation <-
  ->   Katatonia - My Twin <-

Vet inte om just de låtarna är bra exempel eller inte. Men jag råkade tycka att de var bra. Så det så.
Um jah. 
Vilket stort kors det är på bilden. 
Fast. Kristna tror jag inte att det är. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar