Sidor

fredag 23 januari 2015

Blä

För jag tror att det kommer att bara vara tråkigt ikväll. Förlåt för att jag låter tråkig. För det är tråkigt då någon säger att någonting är tråkigt hela tiden... 
Dessutom så är det kallt. Det är inte trevligt om man hade tänkt vara i stallet. 
Jag var ut och borstade Sniff och försökte ta lite bilder av alla ponnyer och det blev kallt minsan. 
Det här kalla vädret är inte riktigt bra Sniff-väder heller för marken har frusit och blivit riktigt skarp. Före det var kallt så var det så varmt så det började smälta och nu är allt stenhård is och skare. Dessutom så är jag rädd för att han ska få något fel då höet fryser. Han gick lite sämre idag. Nåja, hovarna har igen blivit lite långa tyckte jag. Så det kanske beror på det och på att marken är skarp. Fast han verkade vara ganska nöjd iallafall. Gah, jag är rädd att han ska bli sämre igen!
Så här fin var han idag före jag hade borstat: 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar