Sidor

tisdag 16 december 2014

Yooooo (klockan är 02:27. Mitt i natten.)

Var till stan idag. Mest för att köpa hårfärg och använda upp mitt 50 euros presentkort vid Code. Jag lyckades med båda. Jag lyckades också känna mig lite som en alkoholist. Eller tja. Inte vet jag nu. Men så kände jag mig då jag köpte cider och lonkero vid Lidl en måndagseftermiddag. På lördag har vi nämligen Abi-14 Sitz. Som en återträff. Eller klassträff. Ska bli nice. Men iallafall, nu är Opeln ur bruk. Så ska jag ha någon alkohol till lördag så tänkte jag att jag måste köpa det på måndag då jag ändå var i stan. Och vid Sale i Kållby är det dåligt urval och dyrt. Tycker jag.
Nåja. Det blev långt om det det. 
Iallafall, Opeln. Har tid hos doktorn imorgon tror jag. Gah. Så nu har vi bara Passaten och möjligtvis fammo och faffas gamla skruttOpel från 1995. (Den har kassettspelare. Riktigt retro. Eller bara gammaldags.)
Idag hade mamma kväll. Jag satt på med henne till stan med fammo och faffas bil. Sen for pappa hem med den bilen och mamma for väl sen hem med Passaten. Jag for hem med Amanda. För hon är schysst. Även fast hon säger att hon bits. 


En bild bara. Yah. Inte så vacker tycker jag.

Dageenss outfit. Jag slutar inte att tycka om den här tröjan. Sen har jag som vanligt tights och shorts. Mönstret på tightsen syns inte. Boohoo. Stickasockor. De fick jag av mommo. De är awesome till utseendet. Så har jag skor som vilken normal person som helst som går utomhus den här årstiden. Mina är från H&M. 


Vaad jag köpte vid Code (och Halpa-Halli. Hårfärgen är därifrån.)


Kanske svårt att se vad det står på mitt lilla collage men det är nog av mindre vikt. 
Uh ja. Nu ska jag sova. Jag ska ju färga håret imorgon. Det är en orsak att stiga upp. Lite som julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar