Sidor

måndag 29 december 2014

Var det faktiskt söndag idag?

Eftersom alla dagar har känts som helg och allt är uppochner.
Ikväll fick shettisarna vara lediga. Lediga från mig också. Men imorgon ska jag rida Zam på lektion tydligen nu mittiallt... Det känns lite kul och skrämmande på samma gång det.

Ikväll har jag varit i Bennäs. Heela kvällen. Med Pauen. Och Anton.  
Samma saker har jag typ hållit på och tjatat om hela kvällen. Haha. Och det är ju inte som att jag inte sett dem nu den senaste tiden. Meennn det är inte alla som har en Pauen heller så. Vi är båda bitches liksom och det är bra. 

Sen så har jag såklart redan börjat fundera på nyårsafton. Vad jag ska ha på mig och vad för smink jag ska lyckas fixa till... För tja, sådan är jag. Faktiskt så ska jag inte glittra så mycket. Jag tänkte se mer badass ut då. 

Tillsist en bild på ett hundtryne. (Och en klocka.)  Kiiraa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar