Sidor

lördag 13 december 2014

Usch ja.

Ikväll var jag och Amanda och se The Hobbit. Sista filmen. Ujj. Tyckte att den var sorglig. Usch.

Idag på dagen tog jag bilen till Pauens. Min Baby Unicorn är tillbaka. Den har varit borta och blivit fixad. Men. Då började en lampa lysa och bilen började "hacka" då jag växlade upp och gasade, sen sluatde det. Då jag kollade upp vad lampan betydde så var det något med avgassystemet och pappa tror sig veta vad felet är. Nu lär bilen bli inlagd snart igen. Fuck.My.Life.
Mera utgifter. Det är ju inte min bil men ändå. Absolut inte roligt. 
Sen var jag till banken och nu tror jag att jag vet hur man loggar in på nätbanken. Jag tror också att jag vet jag vill göra något vettigt. Som gör att jag får pengar. Huvudsaken är pengar, det kom jag fram till. Inte att det skulle vara sysselsättning. Behöver jag sysselsättning så har jag djuren och bloggen och så kan jag rita och se på serier och en massa löjliga "photoshoots".

En suddig bild av The Outfit Of Tonight. Lampan ovanför spegeln är sönder. 


Usch ja. Sur och trött är jag. Hoppas er dag var bättre än min. 


5 kommentarer: