Sidor

söndag 21 december 2014

Saturday night...

Igår kväll var en awesome kväll. Bästa den här månaden änsålänge! 
Först var jag och Amanda till våran abi-14 sitz-klassträff tyyp. Bara halva gänget var där men det var nog ganska trevligt och mysigt på något sätt. 
Det kändes liksom inte som att vi varit ifrån varandra måste jag säga. (Även fast jag inte är den som talar med allihopa sådär av mig själv  jag vet inte om jag är rätt person att fundera på den saken men feelisen var väl densamma.) Ungefär som för ett år sedan. Fast på den tiden så var jag mycket mer stressad än idag. Då var det alltid något. Sista året i gymnasiet skulle jag aldrig i livet vilja uppleva en gång till. 

Jag och Amanda for till stan där en 20 före 11 och så träffade jag min bitch Pauen och resten av kvällen gick i princip ut på att jag och Pauen var bitches tillsammans. Mycket folk var det också och jag pratade med ovanligt mycket folk. Och till och med tyska pratade jag. Hahah. 


Sen en bild. Av mig igår. Jag har ingen helbild. Jag hann inte ta någon före vi for. De här bilderna tog jag i wc vid samlings i Bennäs där sitzen var. Hahha. 
Faktiskt så lyckades jag väl rätt bra här. Inte så ofta man gör det. Men allt blev bra, håret (fast jag plattade det lite snabbt. Då jag plattar det lite snabbt så syns det inte att det är plattat) och sminket och outfiten. Fast jag kom fram till att det var så mycket hål på mina finaste svarta tights så jag kunde inte ta dem. Ledsamt värre. På de jag tog istället kom det också ett hål. Så jag borde väl köpa nya svarta tights med mönster. Man kan inte ha för mycket svarta tights med mönster.
Sen tycker jag också om kombinationen röda läppar och piercing. Ni vet inte hur mycket jag hatar då folk tycker att piercingar är "trashy". Jag tycker att piercingen gör mig "classy". Så det så. 

En bild till. By the way, första gången jag använde den här toppen fast jag har haft den länge. Men nu luktar den Gucciparfym ("lånade" av mamma) och tobaksrök.  (Jag röker inte men folket jag är med röker. En del av dem. Typ de flesta.)


Sen kvällens emojis. Det är alltid intressant vad man har skickat för emojis under kvälles lopp. Några har jag lagt på instagram och någon har jag väl tryckt på i misstag förstås. Men man kan väl konstatera att det är mycket känslor av alla sorter där....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar