Sidor

lördag 20 december 2014

Råkade vara lite klantig

Klaart att jag sen skulle tappa bollen i den där staven i läppen.... I källartrappan av alla ställen. Sen fick jag inte dit ringen heller för bollen i den är så jobbig att få dit. Det är faktiskt riktigt djälvuskt svårt att få dit den där jävla kulan. Känns som att man inte ens skulle lyckas med svart magi. Eller vit magi eller whatever...
 Men som tur är så fick jag en så kallad hästsko av Pauen. (Sen var jag där vid Pauen och Antons typ halva natten.)
Alltså den har typ formen av en hästsko och är öppen i mitten och har 2 kulor och den är bekväm tycker jag. 
Hmm känns som att jag skriver mycket om den här nu. Men jag tror att jag själv kommer att tycka att det är kul att veta vad jag tyckte och kände om den här piercingen då den var ny. Haha. Och jag kanske gör fler i framtiden också. Vem vet. 
Nåja, nu borde jag börja fixa mig för ikväll har vi abi-14 sitz och sen ska vi till stan. 

Jag ser ju lite störd ut men det syns hur håret blev iallafall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar