Sidor

torsdag 18 december 2014

Piercingar och alternativ stil-inspiration

Inte för att någon bryr sig riktigt i sånahär inlägg kanske. Meenn...det är det enda jag orkar skriva om för tillfället kom jag på. Och jag är för mycket på We Heart It ibland också.



Det här med ögonbryn jo... Det är ganska vanligt bland de som är Goth. De brukar måla dit dem igen och det brukar se bra ut. Men jag skulle inte göra det. För det är för jobbigt och opraktiskt.

Så råkade jag bita i plattan i piercingen igår, eller inte bara i plattan utan i läppen också. Det syns ett märke där och det känns ännu. Ajjjjjjjj..... 
Jag tänkte ändå vänta typ till nyår med att byta till en annan. Nåja, jag har ju bara en att byta med änsålänge. Fast jag och Pauen har nog beställt från Crazy Factory och då de kommer så kommer jag att ha flera. Och då de kommer så kommer jag säkert att vilja försöka byta.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar