Sidor

måndag 1 december 2014

Okej nu är jag 20 år

Det känns lite hemskt. 
Tur att jag har chips iallafall! Det fick jag. Av min faster.
Den är lite tomare nu än på bilden. 
Och så tänkte jag, att man kunde ha annat i skålen än chips. Jag är en sån rebell!


I brist på annat så lägger jag upp lite bilder på vad jag fick. Haha höhö mjau.

Ett kort. Som är ritat av Amanda. Det ska föreställa oss och jag gillar stoooort. Jag tyngde upp det på väggen för då kan det inte försvinna eller bli skrynkligt! Saker i mitt rum försvinner ibland...


Det här hade Pauen gjort. Woop, och det är en bild av mig och Melinda på en Fors-Gers cup sommaren 2013 (gäh vad knasigt hår jag hade...) och en bild från då jag tävlade med Tuisku, också sommaren 2013. Sen är det en bild från i somras vid Amandas villa. Jag ser ut som en flodhäst.
Och så står det 100% bitch där, japp japp. Klart det är en bitch jag är, hur skulle man annars klara sig här i världen.

Woop. Jag. Vet inte varför man måste ta en selfie för att man fyller. Jag har något fel och tror att jag måste göra det. Jag har på mig en speciell topp. Det står "RÅISO" på den. Också gjord av Pauen. För jag är tydligen "råiso". Jag vet inte riktigt vad jag är då och det var jag som utnämde mig själv till "råiso". Men jag trooor att det är då jag känner att "I'm here to f*ck things up!"




Jag fick en sån vacker kopp med Daryl Dixon av mamma!!! Hon sa att han iallafall går det alltid att lita på. Det är sant. Det står "Shoot me again, you best pray I'm dead!" på den. Awesome.
Jag fick också Angry Birdsstrumpor, doftljus och ett presentkort till Code.


Stickasockor made by mommo. Knasiga färger. Jag älskar stickasockor och speciellt stickasockor med knasiga färger.


Lady Gaga parfym av Becka, det har jag velat ha länge. Den är så svart och fin. Av Becka fick jag också ögonskugga och en sminkborstgrej som verkar vara braaa. 
Ljuset och det som ljuset är i fick jag av Amanda. Jag tycker att den där...hinkliknande saken är fin. Min stil på inredning och sånt shiet. Lite sådär robust. 
Där hänger också ett par Daimhörlurar. Av Amanda. De hade varit gratis. De är bekväma, men ljudkvaliten är inte Scullcandy. Nåja, det är bra att ha extra och de hade ju varit gratis!

Humhum ja. Godis fickmjag också. Hjälp. 
Nu borde jag skriva tack åt de som sagt grattis på facebook. Det är inte så många som säger grattis åt mig på facebook. Jag brukar liksom glömma att skriva grattis åt mina facebookvänner. Och jag har inte så många vänner på facebook. Så då kan man ju försöka vara lite personlig och trevlig och så vidare.
Nu känner jag att det blev December månad. Hjälp. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar