Sidor

tisdag 9 december 2014

Nu har jag bytt metallbit i läppen....

Jahapp. Var ju och byta piercing igår. Egentligen skulle jag inte ha behövt byta för ringen passade bra. Tydligen. Men jag ville ändå byta så jag bytte till en labret. Så nu har jag en som jag kan byta till iallafall. Uuugh...borde verkligen få köpt lite fler. 

Nåjaao, så här ser det ut nu... Det är en ganska liten boll. Nästminsta typ. Jag tycker att det är snyggare med små bollar och inte så mycket bling heller. Och. Den ser ju liten och trevlig ut...


....på uuutsidan alltså. På insidan är det en platta, den slår mot tänderna (och så  hakar tänderna ibland om plattan...) och så kan man råka bita i den misstag. Ajj. Men det som är bra med den här är att det går att dricka kaffe utan att det börjar rinna iväg och kännas klottigt. Sen hade ringen grävt ner sig på ett ställe och det kan läka ihop lite nu tänkte jag. Det har nästan gjort det redan.


Den här är ju mer diskret än en ring. Så diskret så att den inte syns om jag tar bilder från en viss vinkel. Tyvärr...jag vill ju att det ska synas. Men å andra sidan finns det ju tillfällen då det är bra att den inte syns så mycket. 


Vad man nu säga mer... Kanske att det här är nog en av de bästa saker jag gjort i år. Jag känner just nu att den här piercingen får gärna sitta kvar resten av mitt liv. Jag vill bli begravd med den också.
Det känns så bra att ha den. 
Nu vet jag inte vad mer jag ska säga utan att upprepa mig själv och utan att det ska börja handla om Jesus som rider på en enhörning. Så det får vara bra så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar