Sidor

måndag 15 december 2014

Mjau, mjau och mjau. Söndaaag....

Det var en tråkig söndaag....som söndagar kan vara. Helt oinspirerad hela dagen var jag. Här mot kvällen blev jag väldigt inspirerad till att rita eller något. Men jag spelade Robot Unicorn Attack på ipaden och lyssnade på Sonata Arctica och Apocalyptica. Och 90-tals grunge. (Mest Soundgarden blev det. Faktiskt... Så råkade,det nu bara bli. Ikväll.)
 Grunge är en ganska ny grej i mitt liv. Sen någongång i våras... Och tja, det är ganska långt i från mycket av det jag har lyssnat på sen tidigare. Men. Grunge är bra. Och. Med grunge så menar jag annat än Nirvana också. Det finns/fanns andra grungeband. 

Hum. Det märks kanske att jag inte har något riktigt vettigt att skriva om...

Iallafall så red jag Zam idag, vi var barbacka i skogen så länge det var ljust och allt. 
Paulina kom och rida Melinda. Vi var inte så fasansfullt långt, Melinda var ju ganska långt igår. Imorgon får hon vila och på tisdag är hon med i julshow. Hon ska vara med i Luciatåget och dra en vagn med tärnor. Tyyyp. 

Nåjaaa. Tyckte det passar att avsluta med en bild från i måndags. Jag var på sämre humör och fick list att krama en igelkott. Då kom jag på att jag har en igelkott att krama. Jag fick den av Becka i förra veckan. Hon menade att jag kommer att ta väl hand om den. Jaha jaha. Man tackar och tar emot antar jag.
             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar