Sidor

torsdag 4 december 2014

Men fckkkk my life!!!!

Jag hade tänkt ut ett inlägg att skriva men klockan är halv 2 på natten så det får vara tillsvidare. Om jag är vaken och aktiv efter 2 på natten så blir jag trött på morgonen och kommer mig inte upp och känner mig dålig och trög. Men det skulle handla om att jag longerade Melody och en låt från American Horror Story. Problemet är att jag hade sån känsla just då jag hörde den låten...hoppas det kommer tillbaka imorgon. 

Iallafall, vill ni veta vem min favoritskådespelare i de 3 första säsongerna är? (Så långt som jag har sett så har hon inte synts till i säsong 4.)

Hon jo, det är inte Evan Peters. Alltså klart han är snygg. Men han är inte Lily Rabe. Jag vet inte jag, hon är sötast och vackrast och asdffghjkll inte vet jag nu. Jag har tyckt om alla hennes karaktärer såå mycket. Och jag är sur att Misty Day inte fick mer tid och utrymme i förra säsongen. Ugh. Men gonatt alla katter. Mjau. Och alla som inte är katter.

     

       

                   

          




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar