Sidor

söndag 28 december 2014

Lite julafton och julklappar...

Det är ju redan några dagar sedan. Men uuugh... Jag har varit tröttt och gjort sakeeer.... Nog för att jag har skrivit om annat, typ om Sniff. Jag tyckte att det kändes viktigt. 
Jag fick inte så mycket julklappar. Hette det. Men här är en del saker som är lite extra fina.


1. Nåja... Piercingarna i plastpåsen är ingen julklapp. Men de kom dagen före julafton! Så det känns som en julklapp. Just nu har jag i den svartaa som är längst ner till vänster. Den är såå nice. Plattan i den känns mycket mjukare och mysigare än den förra staven jag hade. 

2. En kudde. Den fick jag av fammo. Den är från Ikea. DET ÄR EN ENHÖRNING PÅ DEN!!!!
Dessutom så står det "Be Different" på den. Åh...den är så fin. 

3. En slags enorm kaffekopp med en slags tesked (det står "tea spoon" på den åtminstone) och någon slags vaniljkaffemix. Ser intressant ut. Själva koppen ser också ganska nice ut. Det var av Amanda jag fick den. Också före jul...


4. Lakrits gelegodis i en flaska och en liten gran. Det är från mamma och det såg nu bra ut på bild. Bättre än pengarna och presentkortet till Code... Hahah. Men det är niice att få pengar och så säger mamma att jag ska använda upp dem på mellandagsrea. 70€. Och det är rea. 

5. Läppglans och jag gillar både utsidan och insidan av den! Hehe. Det var av Becka. Jag fick också svarta strumpbyxor av Becka. Jag började fundera att hon måste ju antingen vara tankeläsare eller så känner hon mig bra för jag både behöver och gillar båda sakerna stort. 

Sen fick jag en Iittala ljusstake och godis av olika slag och lite annat.

Jag på julafton till vänster.... Månsa och fammo och faffas julgran till höger.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar