Sidor

onsdag 17 december 2014

Lite blondare....

Idag så försökte jag blondera håret. Den lila delen. Mycket utväxt var det också... 


Det blev inte riktigt platinablondt nu heller. Jag tror jag hade i förgen för kort tid... Ändå börjar ju håret kännas lite förstört och äckligt. Fast efter att jag spillt dit en massa oljor och grejer så kändes det normalt. Nu luktar det bara lite äckligt. De flesta andra hårfärger luktar helt okej. Men blondering, det luktar äckligt. 
Och nu har jag lite guldigt blondt hår och blond i olika nyanser,  lite lila och en del blå-grå-vitt....lite allt möjligt. Mamma sa att de såg bra ut men det säger hon alltid. Själv så är jag osäker. Jag vet inte riktigt. Det ser sjukt konstigt ut. Det kanske ser bättre ut då jag färgat andra sidan svart. Förhoppningsvis.
Men jag har någon slags toning, typ hårmask som gör håret mer silverfärgat. Så det ska jag använda på det som är gulaktigt och då blir det förhoppningsvis blekare.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar