Sidor

fredag 19 december 2014

Jag hoppas att du inte tappar morrhåren om du läser det här.

Idag har jag tagit lite bilder av Hårbollen, lagat mat och färgat håret.
Hmh. Bilderna av Hårbollen dyker upp då jag ändrar design på bloggen vilket jag ska göra snart. Jag tog bilderna med kameran. Fast den suger. Den är inte mycket bättre än en mobilkamera. Jag skulle nästan säga att det finns mobilkameror som är bättre i dagens läge. Så, har någon en överloppskamera så vill jag köpa den. Haha. Jag har inte råd att köpa en ny kamera...

Ja, och så har jag lagat spagetti och sås. Sås för det är med soja istället för malet kött. Hos oss lagar vi alltid med soja istället för malet kött. Fast det ser ut som malet kött ungefär. Fast bättre. Tycker jag. Jag vill helst inte ens vara i närheten av kött. Ew. Jag äter inte landlevande djur. Änsålänge så kan jag äta sådant som har levt i vattnet. Men annars så bojkottar jag köttindustrin. 
Oh shit, här skulle jag ju skriva om det faktum att jag har lagat mat och inte om varför jag är vegetarian. Men det inlägget kan vi ta en annan dag. Just det, anledningen till att det är en sån grej är att då mamma har kvällsskift så brukar hon ganska ofta laga något som man kan kasta in i ugnen bara. Men då kom jag på att jag ska laga spagetthi idag och jag ska fixa det helt själv och det blev bra också så nu är jag ganska nöjd med mig själv. Hahahaahh. Hah.


En annan grej som hämde var att jag snurrade på kulan på piercingen så den for av. Sen tog jag ur den och la dit den. Det gick bra. Första gången jag har tagit ur den själv.

Så har jag också färgat halva håret svart och i andra la jag en silvertoning som tar bort gula pigment tyyp. Så nu ser den blonda sidan liiite bättre ut. Men mer om det imorgon då jag har bilder.

En annan sak som har hänt är att jag har förlorat över 100 följare på instagram.... Det har hänt åt många för instagram har raderat spamkonton och sådant skit. Nåja, lika bra det. Jag vill inte ha oäkta följare juu! Men det var inte en rolig syn att se att det hade minskat. 

Sen fick jag ändå rätt bra med likes (för att vara jag) på den här bilden här under. Det var trevligt. Nu ska jag avsluta den här random texten. Känns verkligen som om jag borde skriva något vettigt snart. 

Och...ummm om någon funderar på rubriken så kan jag säga att den kom jag nu bara på. Plus att om du har morrhår så tycker jag inte att det är en bra sak att du tappar dem pågrund av något du läst på min blogg.
                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar