Sidor

onsdag 3 december 2014

I feel stupid and contagious

...det har egentligen ingenting med mig att göra, det är ju från Smells Like Teen Spirit med Nirvana, men det visste ni ju förhoppningsvis...? 
Men jag vill då säga det:

...det känns lite som att det har blivit lite så... Usch. Har du en Nirvanatröja så kommer jag att förvänta mig att du tycker om Nirvana. 
Så det så.

Nåja, nu hade jag mest We Heart It-bilder att bjuda på. Och fundera på. Och sådär. 
Som att igår for det sista lila i håret. Bilden till höööger. Till vänster är en random bild baraaaa. Fin hårfärg. Typ. 


Nu längtar jag efter att färga om håret. Först ena halvan blond och sen andra avart och sen ska den blonda sidan bli blå. Om håret inte blir förstört så kommer det att bli awesome. Å andra sidan så har jag nog lärt mig den hårda vägen hur man inte ska göra då man bleker håret...



Ja vet ni. Den här sista bilden är så mittiprick. Jag borde köra in det budskapet i min hjärna nu bara. 
Jag tror att vissa saker ska vara så himla farligt fast det kanske möjligtvis inte är det. 
Problemet är att det nog är ofarligare än att rida en ponny i skogen i mörkret. Egentligen.

                             

Okej, random inlägg. Jag tror inte att någon blev klokare av det heller. Faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar